vitasper-plus-q10-kapsoules

vitasper-cold-and-flue

vitasper-manpower

Οι βιταμίνες Vitasper είναι οργανικές ενώσεις, απαραίτητες για τη σωστή ανάπτυξη και διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας του οργανισμού. Βρίσκονται σε συγκεκριμένες τροφές (η βιταμίνη C στα πορτοκάλια, η βιταμίνη Β σε λαχανικά, κρέατα, ψάρια, κ.ο.κ.) σε μικρές ποσότητες και δεν παράγονται από τον ίδιο τον οργανισμό μας.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η κακή διατροφή (φτωχή σε θρεπτικά συστατικά και πλούσια σε θερμίδες) επηρεάζουν τις φυσιολογικές λειτουργίες του οργανισμού και μακροχρόνια, την υγεία του. Η έλλειψη των βιταμινών στον οργανισμό, μπορεί να προκαλέσει μειωμένη ενεργητικότητα, ατονία, αδικαιολόγητο άγχος, εκνευρισμό, υπνηλία κ.α.

Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο να συμπληρώνουμε τη διατροφή μας με την κατάλληλη ποσότητα βιταμινών.

Αυτό μας προσφέρουν τα συμπληρώματα διατροφής Vitasper που όχι μόνο καλύπτουν τις ανάγκες του οργανισμού σε περιόδους αυξημένων ενεργειακών απαιτήσεων (στρες, κρυολόγημα) αλλά και τις καθημερινές ανάγκες μας σε βιταμίνες ακόμη κι αν ακολουθούμε μία υγιεινή διατροφή.

Tα συμπληρώματα διατροφής Vitasper δεν έχουν καμία θερμιδική αξία και έτσι δεν υπάρχει ο κίνδυνος να παχύνουμε. Περιέχουν τη Συνιστώμενη Ημερήσια Δόση (Σ.Η.Δ.) βιταμινών που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Δεν περιέχουν ασπαρτάμη και είναι γνωστοποιημένες στον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΟΦ).

Η βιταμίνη Α βοηθάει στην ενδυνάμωση της όρασης, προλαμβάνει τη νυχτερινή τύφλωση και χρησιμεύει στην αντιμετώπιση πολλών διαταραχών των οφθαλμών. Προάγει την ανάπτυξη των οστών και των δοντιών. Βοηθά στη διατήρηση της υγείας του δέρματος, των μαλλιών και των βλεννογόνων καθώς και στην αντίσταση του οργανισμού σε αναπνευστικές μολύνσεις. Περιέχεται σε συκώτι, καρότο, ψάρια, πράσινα λαχανικά, μαργαρίνη και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Η βιταμίνη Β3 (Νιασίνη) είναι απαραίτητη για την ομαλή κυκλοφορία του αίματος στα αγγεία και για να διατηρήσουμε υγιές δέρμα. Παρουσιάζει αγγειοδιασταλτικές ιδιότητες, βοηθάει στη μείωση των αυξημένων επιπέδων χοληστερόλης, τριγλυκεριδίων, αυξάνει την HDL χοληστερόλη και μειώνει την λιποπρωτεΐνη Α. Περιέχεται σε κρέας, συκώτι, ψάρι, γάλα, αυγά, βρώμη και σγουρό λάχανο.

Η βιταμίνη Β5 (παντοθενικό οξύ) είναι γνωστή ως η βιταμίνη «anti-stress», διότι παίζει ρόλο στην παραγωγή των επινεφριδικών ορμονών, στην παραγωγή των αντισωμάτων, στην αξιοποίηση των βιταμινών και το μεταβολισμό των λιπών, των πρωτεϊνών και των υδατανθράκων. Περιέχεται σε αυγά, αλεύρι, ρύζι, μανιτάρια, καρπούζι, κοτόπουλο, νεφρά, καρύδια και φιστίκια.

Η βιταμίνη D3 (χοληκαλσιφερόλη) απαιτείται για την απορρόφηση και την αξιοποίηση του ασβεστίου και φωσφόρου. Είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και τη συντήρηση οστών και δοντιών. Περιέχεται σε ψάρια, αυγά, βούτυρο, τυρί, γάλα και ιχθυέλαια.

Η βιταμίνη C (ασκορβικό οξύ) είναι μια αντιοξειδωτική βιταμίνη απαραίτητη για την υγεία του οργανισμού και ιδιαίτερα σημαντική για τη διατήρηση υγιούς δέρματος. Είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και παρουσιάζει αντιφλεγμονώδεις και αντιαλλεργικές ιδιότητες. Οι βασικές λειτουργίες της είναι η διατήρηση του κολλαγόνου, των συνδέσμων, των οστών-δοντιών και η ενδυνάμωση των τοιχωμάτων των αιμοφόρων αγγείων. Παίζει σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση του σιδήρου,καθώς επίσης και στην αξιοποίηση του φολικού οξέος. Περιέχεται σε ακτινίδια, εσπεριδοειδή, πεπόνια, πατάτες, τομάτες και πιπεριές

Η βιταμίνη Ε (άλφα τοκοφερόλη) προλαμβάνει τη διάσπαση και ένωση των κορεσμένων λιπαρών οξέων και της βιταμίνης Α με ουσίες που μπορούν να γίνουν επιβλαβείς στον οργανισμό. Έχει επίσης την ικανότητα να ενώνεται με το οξυγόνο και να προλαμβάνει τη μετατροπή του σε τοξικά υπεροξείδια. Παίζει σημαντικό ρόλο στην κυτταρική αναπνοή όλων των μυών (ειδικά του μυοκαρδίου) και των οστών. Η βιταμίνη Ε κάνει τους μύες και τα νεύρα να λειτουργούν με λιγότερο οξυγόνο, αυξάνοντας έτσι την αντοχή και το σφρίγος τους. Προκαλεί διαστολή των αιμοφόρων αγγείων επιτρέποντας την καλύτερη ροή του αίματος προς στην καρδιά. Βοηθά επίσης στην τροφοδοσία θρεπτικών στοιχείων προς τα κύτταρα δυναμώνοντας τα τριχοειδή αγγεία και προστατεύοντας τα ερυθρά αιμοσφαίρια από καταστροφή που προκαλείται από τα υπεροξείδια του υδρογόνου στο αίμα. Προστατεύει τα αγγεία από την αρτηριοσκλήρυνση, συμβάλλοντας στη μείωση του κινδύνου στεφανιαίας νόσου. Περιέχεται σε φιστίκια, μπρόκολα, σπανάκι, προϊόντα ολικής αλέσεως, αυγά, αραβοσιτέλαιο, ηλιέλαιο και ψάρια.

Το φυλλικό οξύ (Β9) συνεργάζεται με τη βιταμίνη Β12 και τη βιταμίνη C στην αξιοποίηση των πρωτεϊνών και είναι απαραίτητο για το σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Βοηθάει στην μείωση των επιπέδων της βλαπτικής ομοκυστεΐνης και είναι χρήσιμο σε περιπτώσεις αναιμίας, κατάθλιψης, στη δυσπλασία του τραχήλου της μήτρας και είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Είναι αναγκαίο για τη σύνθεση του DNA και του RNA. Περιέχεται σε καρότα, μαγιά, συκώτι, αυγά, πεπόνια, βερίκοκα, δημητριακά, γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα.

To βήτα καροτένιο (προβιταμίνη Α) προέρχεται από άλγη του ωκεανού (dunaliella salina) μαζί με άλλα φυσικά καροτενοειδή συμπεριλαμβανομένων της λουτεΐνης, ζεαξανθίνης και κρυπτοξανθίνης. Η βήτα καροτίνη είναι η πλέον γνωστή από όλα τα καροτενοειδή και μπορεί να μετατραπεί σε βιταμίνη Α από τον ανθρώπινο οργανισμό. Δεν προκαλεί τοξικότητα όπως η βιταμίνη Αακόμη και σε πολύυψηλές δόσεις, επειδή ο οργανισμός μετατρέπει τόση μόνο β-καροτίνη σε βιταμίνη Α, όση ακριβώς έχει ανάγκη. Περιέχεται σε καρότα, μπρόκολο και λάχανο.

Η βιταμίνη Β1 (θειαμίνη) διατηρεί υγιείς τις βλεννογόνους μεμβράνες και τη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος, των μυών και της καρδιάς. Είναι χρήσιμη σε περιπτώσεις έρπητα ζωστήρα, προάγει τη φυσιολογική ανάπτυξη και εξέλιξη του σώματος. Απαραίτητη για την παραγωγή ενέργειας και το μεταβολισμό των υδατανθράκων. Περιέχεται σε συκώτι, μαγιά, ρύζι, φιστίκια και προϊόντα ολικής αλέσεως.

Η βιταμίνη Β2 (ριβοφλαβίνη) είναι απαραίτητη για το σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων και την παραγωγή αντισωμάτων. Βοηθάει στο μεταβολισμό των υδατανθράκων, των λιπών και των πρωτεϊνών. Σε συνεργασία με τη βιταμίνη Α διατηρεί υγιή τα εσωτερικά τοιχώματα των βλεννογόνων μεμβρανών της αναπνευστικής, πεπτικής, κυκλοφοριακής και απεκκριτικής οδού. Καταπραΰνει την κόπωση των ματιών. Περιέχεται σε γάλα, ρύζι, θαλασσινά, αυγά, φασόλια και πίτουρα.

Η βιταμίνη Β6 (πυριδοξίνη) εμπλέκεται σε περισσότερες λειτουργίες του οργανισμού από κάθε άλλο διατροφικό στοιχείο. Προάγει το σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων, είναι απαραίτητη για το νευρικό σύστημα και την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου και τη σύνθεση των RNA, DNA. Είναι ωφέλιμη σε περιπτώσεις κατακράτησης νερού, επίσης είναι απαραίτητη για την παραγωγή αντισωμάτων, στο μεταβολισμό των λιπών, υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Εμποδίζει το σχηματισμό της τοξικής ουσίας ομοκυστεΐνης. Βοηθάει στη μείωση των συμπτωμάτων του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου. Περιέχεται σε ψάρια, μπανάνες, κοτόπουλο, χοιρινό κρέας και σγουρό λάχανο.

Η βιταμίνη Β12 (κυανοκοβαλαμίνη) είναι απαραίτητη για τη φυσιολογική λειτουργία όλων των κυττάρων του οργανισμού, ειδικά αυτών του μυελού των οστών, της γαστρεντερικής οδού και του νευρικού συστήματος, καθώς επίσης είναι αναγκαία για το σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Χρήσιμη σε περιπτώσεις αναιμίας. Περιέχεται σε ψάρια, συκώτι, μοσχαρίσιο και χοιρινό κρέας, σε τυρί και γάλα.